27 Mart 2013 Çarşamba

"Olsun" Şarkıları


Pilli Bebek'in "olsun"u güzeldir ama Halil Sezai'nin ne anlatmak istediğini anlamadım. Dün sarhoştuk yine, ayaklarımı terastan yeryüzüne uzatıyordum, tepeden bakmak güzeldir. Sonra birisi bu şarkıyı açtı, hep beraber aya bakara "aaayyyy" diye haykırmaya başladık. Ben aya uzun süre baktığımda bir durgunluk geliyor, susuyorum falan. Halil Sezai ise farklı, haykırası gelmiş adamın. "aaaayyyy" diye haykırıyor. Ortak olalım derdine dedik, bağırdık bizde. Ama anlatmak istediği şeyi anlayamadım tam olarak.

Hiç değilse gökyüzüne bakmamızı sağladı. Oysa biz gökyüzünden yere bakıyorduk. Aşağılarda olmayı hatırlattı bize o sarhoş halimizle. Ben yine de, "ay, ay kahroldum" şarkısını daha çok seviyorum. Onun felsefesi çok ayrı. Yanarım sana emeklerime yanarım diyor, isyan ediyor. Ama Halil Sezai arkadaş isyan diye bağırırken bile "ben öldüm bittim" imajı veriyor. Oysa Tarkan öyle mi? Tarkan yazıklar olsun kafasında. "n'olur Tülay gel geri dön" kafasında değil. Halil Sezai arkadaş ise günümüz kadınlarını o tavra soktu. Şimdiki kadınlar, bizden hep "mahvol benim için öl, bit" istiyorlar. Tarkan popülerken ilişkilerim gayet normaldi, güzeldi. Ne zaman Halil Sezai "olsun" dedi, ben bittim. Umursamazlığım yüzünden hep terk ediliyorum. Eskiden moda buydu oysaki.

Kadınlar, "pilli bebek - olsun" dinlesinler. Erkeklerde olabildiğince duruma ayak uydurmaya çalışsınlar. Heh, yok abi ben beceremiyorum diyorlarsa da, gökyüzünden yeryüzüne alay edercesine ayak uzatmayı ve kendilerine bir bok olmadan dünyayı izlemelerini tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Tarkan acıyı çekilebilir kılıyor, ona göre kahrolmak güzel bir şey ve insanı öldürmez. Halil Sezai hem olsun diyerek kabullenip, hem de isyan ediyor, bunun üzerine recep ivedik de oldu mu şimdi bu laf bu, oldu mu hiç şimdi diyor.

    YanıtlaSil